Audio:

PO a BOZP

Autor: Jan Tuček
Poslední aktualizace: 31.01.2017

Chceme Vám nabídnou  výhodné a komplexní řešení zabezpečení požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro Vaší společnost. 

CO VÁM NABÍZÍME?

  • poskytujeme služby v oborech PO a BOZP již vice než 25 roků
  • garantujeme profesionální péči o požární ochranu Vaší společnosti a o zdraví a bezpečnost Vašich zaměstnanců a to včetně plnění všech zákonných povinností
  • povedeme pro Vás přehlednou agendu BOZP a PO na klíč, profesionálně a s garancemi
  • provedena servis protipožárního vybavení s garancí splnění zákonných povinností, komplexně a profesionálně

JAK FUNGUJE SPOLUPRÁCE?

Péči o bezpečnost a ochranu zdraví při práci vnímáme jako úkol, jehož hlavním cílem jsou zdraví, spokojení a produktivní zaměstnanci. Zaměřujeme se na prevenci rizik jednoduše a přirozeně zabudovanou do každodenního života na pracovištích. Vždy usilujeme o jednoduchá a praktická řešení. Naším cílem je minimalizovat váš čas věnovaný řešení úkolů BOZP a PO při vysoké míře prevence rizik a právní ochrany.

Při komplexním poradenském a technickém servisu (outsourcing BOZP a PO, servis protipožárního vybavení) provedeme na začátku vstupní audit a připravíme Vám veškerou potřebnou agendu v rozsahu povinností vyplývajících z právních předpisů případně vašich specifických požadavků. Následná průběžná spolupráce probíhá podle nastaveného harmonogramu pravidelných činností nebo aktuálních potřeb.

OUTSOURCING BOZP A PO

V rámci celé České republiky zajišťujeme komplexní řešení na úseku bezpečnosti a hygieny práce, požární ochrany a péče o technická zařízení. Všechny činnosti provádíme zpravidla v rámci měsíčního, čtvrtletního nebo ročního paušálu.

Zavádíme systémy řízení PO a BOZP, včetně zhodnocení stávajícího stavu, zpracování a aktualizace dokumentace. Pro naše zákazníky poskytujeme potřebná školení, samozřejmě sledujeme předepsané lhůty revizí, zastupujeme je při kontrolách státních orgánů, řešíme a likvidujeme pracovní úrazy atd.

Outsourcing služeb představuje komplexní řešení zabezpečení povinností na úseku PO a BOZP (od splnění zákonných povinností, přes tvorbu základní dokumentace a řešení kontrol technických prostředků požární ochrany až po řešení systému zabezpečení požární ochrany a bezpečnosti práce jako součásti řízení společnosti)

KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ AGENDY BOZP A PO.

Plnění povinností zaměstnavatele v prevenci rizik, zpracování a vedení předepsané dokumentace BOZP a PO, školení zaměstnanců, preventivní prohlídky pracovišť a plnění dalších úkolů zaměstnavatele v bezpečnosti práce a požární ochraně.

Spolupráce probíhá na základě smlouvy s garancemi a pojištěním odpovědnosti.

JAKÉ VÝHODY PŘINÁŠÍ NAŠE SLUŽBA?

Podstatou poskytovaných služeb je eliminace investičních nákladů a úspora personálních a provozních nákladů. Myšlenka vychází z faktu, že služby v oboru PO a BOZP jsou pro zákazníky základní zákonnou povinností a proto je kvalita jejich řešení jedním ze zásadních momentů.

  • zajištění služeb od A do Z
  • zajištění výkonu funkcí odborně způsobilých osob - bezpečnostní technik (osoba odborně způsobilá v prevenci rizik) a požární technik (osoba odborně způsobilá v oblasti požární ochrany)oproti zajištění vlastními zaměstnanci úspora mzdových finančních prostředků, času zaměstnanců a energie
  • zajištění sledování všech legislativních změn a jejich okamžité přenesení do systému řízení
  • zajištění sledování všech lhůt a termínů a plnění úkolů z nich vyplývajících.

PRŮBĚH PRACÍ

  • provedení základního auditu ke zjištění stávajícího stavu, analýza stavu, stanovení harmonogramu prací k zavedení systému a odstranění
  • zavádění systému řízení BOZP - zpracování dokumentace, rozdělení pravomocí, úkolů a pravidel komunikace
  • zavedení informačního systému – systém kontroly stavu dokumentace, lhůt, metodiky, zápisů a protokolů
  • provedení vnitřního auditu systému řízení BOZP k zjištění neshod, náprava neshod
  • stanovení harmonogramu zlepšování oblastí nejhůře zajištěných
  • udržování systému - běžná činnost techniků BOZP a PO


Cílem služby je poskytovat zákazníkovi takové služby, které nebudou pouze pasivním řešením povinností, ale budou mít i přímý vliv na ekonomiku společnosti zákazníka.

HLEDÁTE POUZE DÍLČÍ PORADENSTVÍ?

I pro Vás máme řešení - nabízíme spolupráci, při níž plníme role, které definujete Vy – náš zákazník. Napište nám své požadavky. Pokud si nejste jisti, zavolejte, rádi s vámi vše prokonzultujeme a poradíme vám. Na základě poptávky vám připravíme nabídku s optimálním řešením vašich požadavků a předložíme k ní i návrh smlouvy.

kontakt: kontaktní údaje společnosti TUSAN s.r.o.  nebo přímo na email - tusan@tusan.cz



TUSAN s.r.o.
Bohumila Hájka 185
267 01 KRÁLŮV DVŮR - POPOVICE
tel: +420 311 637 448
více...
Aktuální informace
ikonka dokument VOLNÉ PRACOVNÍ MÍSTO
Pro rozšíření týmu našich specialistů hledáme vhodného kandidáta na pozici technik - specialista / OZO v oboru PO a BOZP. Podrobnosti naleznate na našich www.stránkách.
ikonka dokument EET - informace
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
ikonka dokument NABÍDKA SPOLUPRÁCE
Pro rozšíření sítě servisních organizací a prodejců hasicích přístrojů hledáme další servisní a prodejní organizace. Pro podrobnější informace pište na adresu tucek@tusan.cz, nebo tusan@tusan.cz.
Logo Everlux
© 2010 Tusan s.r.o.